blått ?


fick för mig i måndags att testa en blå,svart och vit tröja... snabba maria hann ta en bild ;o jag i blått nja jag vet inte riktigt, vad så ovanligt att man "nästan" fick ångest + min röda hårfärg. har fortfarande inte bestämt mig om jag ska vara svart hårig igen eller som jag har det nu, jag och hårfärger går inte ihop för jag vet aldrig vad jag vill ha fail på mig. just nu idagens läge blir det nog rött... men jag vet inte, jag älskar svart och ha hårförlängning till <3 

nu har jag och mamma bestämt oss att tatuera oss i sommar, funderar fortfarande och kikar runt lite för insperation om hur man kan tänka sig att ha för slags tatuering för det ska vara en text med mamma och det är rätt långtråkigt och bara ha mamma så det får bli något mer också. jag och fanny har bestämt oss att fixa något tillsammans på hennes 18 års dag men inte samma tatuering då men måste ju få vara med på hennes första ju ;) se henne plågas lite med nålar och shit <3 vet exakt vad jag ska ha då om jag gör det med henne men då gäller det att ligga i. ( vad det blir får ni se då).


Kommentarer
Postat av: Jennie

Jätte fin tröja! =) passar jätte bra! =) Å tack för kommentaren :) pusss <3

2010-04-28 @ 14:08:24
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0