18 minus .

detta är ett skämt, 18 minus i stockholm och hos min mamma är det 26 minus. är glad att jag inte bor kvar där ute på landet (hallstahammar). idag var jag hos gunilla och det var supertrevligt, hon har två collin - nellie och zorro vacktra hundar, cassius och nellie verkade finna varandra på direkten med lek och bus så det är underbart att han får en kompis som är i hans storlek när han växer till sig. vi anmälde cassius clay till utställningen i sollentuna så vi ska åka dit tillsammans den 12 feb *håll tummarna* för honom då, så nu blir det massvis med träning; stå fint, öronen får INTE tippa bakåt, hur ska detta gå? ikväll blir det bonde söker fru - tummen upp på det <3



detta är min absoluta favorit tjej, buffy <3 som ni kommer lämnas ifrån mig för att få valpar.
ursch vad jag kommer sakna dig, det skär i mitt hjärta redan. men jag vet vart du finns så jag kan komma och pussa på dig och säga att jag älskar dig <3

 


Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: Jag ska nog mest vara med mamma och pappa. Åker hem till dem redan imorgon! :)



Vad tycks om örhängena jag pysslat ihop ikväll? Hiss eller diss, enligt dig? :)

2010-12-22 @ 23:47:40
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0