dagen innan julafton .

åh, jag minns att jag alltid var nervös innan julafton när jag var liten. hur man knappt kunde sova natten till julafton då tomten skulle komma, alla paket som låg under granen när man låg vaken och hörde mamma och roffe viska och prassla på nedervåningen (jag bodde i hus) eller hur mamma kom upp ibland för att kolla om jag sov, vilket jag nästan aldrig gjorde istället smög jag försiktigt ut till trappan för att lyssna ännu bättre. vilka minnen man har, blir så mycket annat när man blir större, inte alls som man har tänkt sig, nu blir det fira julafton med min pojkväns pappa och sen åka dagen efter till mamma och fira med dom + min livsvän bea. hur åren går, jag hade alltid önskat mig en hund - vilket jag gjorde varje dag, nu är det första julen jag har min egna hund, jag brukar säga att jag fick den som en liten present av pia&bigitta som tänkte på mig när lilleman dog, vilket jag uppskattar så mycket! jag längtar till imorgon då det blir att åka till avesta för att bara ha det mysigt <3

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: tack hun! Jag gjorde massor, men de andra läser min blogg så jag kan inte lägga upp dem förrän imorgon.



Vad gör du?

2010-12-23 @ 14:49:04
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0