doktorn .

var hos doktorn imorse som jag skrev igår, det gick helt ok. tog lite prover och det visade bra som tur var men fick "chillpiller" hah. dels för jag är så uppe i varv just nu pga jag har inte smält helt lillemans död och allt sen mycket nu med skolan alltså inte mycket så utan mer att man känner att det är sista året i skolan, detta är mitt sista vinterlov, känns hur skumt som helst, sen känns det som man bara gör allt för alla men får inget tillbaka utan mer "sen - snart - suck pust och stön" men jag vet att jag klarar mig själv men ibland måste man ha lite stöd, åh vad kul det ska bli att fira nyår med käraste livsvän <3 vi åker hem på torsdag så jag hoppas hon stannar ett tag också. jag älskar dig bea <3


; hennes blogg.

www.typbeah.blogg.se


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0