jul lov.

så underbart skönt, men kändes rätt meningslöst åka till skolan vara där i ca 10 min(?) ursch säger jag bara. men fick vårt sl-kort och det var blått, älska blått kort! såg ni månen imorse, stor som ett tefat - röd/orange, så vackert det var såg det när jag satt på pendeln till skolan ca: 09.15. vad ska man hitta på idag då, valp träna cassius lite kanske så han blir mer van att vara ensam hemma, men först ska dom ut i kylan en stund- brrr... min röst har fortfarande inte blivit helt bra men hoppas på förbättring snart (torrhosta). en rolig sak, jag har börjat spela fb spel, petville, treasure osv men inte farmville för det kommer jag aldrig börja med, även små enkla simpla spel kan vara roliga? man gör ju typ samma saker hela tiden ;o. vad händer på erat lov? blir det något speciellt? mitt lov blir avesta-hallstahammar-stockholm sen valpträna lilla cassius så han kan bli världens duktigaste lilla kille <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0