länge sen sist.

oj vad händer här? jag har inte vart inne på - jag vet inte hur länge? men jag kan berätta lite vad som har hänt.

Som sagt jag hade köpte en collie - Lilleman hette han, lilla gubben blev bara 4 månader innan jag fick ta bort honom han var trefärgad och hans nacke var av (medfött fel) hemskt att veta men han har det bra nu. vi alla älskar och saknar dig.

Men för en vecka sedan kom ett sms ifrån min uppfödare att hennes kompis hade en blue merle hane åt mig "Cassius Clay" och jag hade sagt till min uppfödare att nästa collie jag ska ha är en blue merle, men jag hade inte tänkt att det skulle kanske ha gått såhär fort innan han dog, men saknaden var för hård och jobbig så kom dom till mig samma dag med lilla cassius och hans syster och mamman, jag förälskade mig på direkten i honom så blev han kvar och nu har det gått 1 underbar vecka med honom. Mammas favvo!

Cassius Clay - född 3 september! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0