snart julafton .

Snart är det jul och denna jul blir att firas i avesta hos williams pappa + hans lillebror (underbart kul). Vi har verkligen fått en vit jul, men nästa år ska inte jag fira jul hemma utan den ska bli utomlands! annars vet jag inte vad jag gör, hah! men cassius clay älskar att leka i snön och ja vad gör man inte, man kliver ut själv i snön och leker med honom (bara gilla läget).


Rip Lilleman 27/11-10 kl: 00.30 <3
detta var sista bilden jag tog på dig älskling. åh vad jag saknar dig *tårögd* varje gång jag tänker på vad som hände dig, men vi ses sen i livet, så länge så har du min trefärgade fina collie som blev 4 månader. jag älskar dig och kommer alltid göra det. glöm inte det! vi alla saknar dig <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0