tatuering .

det blev en gaddning igår tillsammans med min bästa vän bea. vi hade bestämt sen somras att vi skulle göra livsvän men det har inte blivit av, har inte hittat någon bra tauerare men så hittade hon en och så blev det en igår, jag var så himlans nervös så jag visste inte vart jag skulle ta vägen. men det gick bra! *supernöjd* ont gjorde det inte, bara på vissa ställen kändes lite mer men inte så farligt som jag trodde. kände mig som en mes efter ett tag som hade gått och oroat mig över inget, men nu är det gjort min första tatuering. vi har våra smarta stunder då vi gör massa saker tillsammans. vi har aldrig bråkat på jag vet inte hur många år? men vi är lika som bär fast ser olika ut!


bilden är på beas arm, samma text har jag och stil, eftersom det är våran livsväns tatuering = vänner för livet. som ni kanske förstår. jag älskar dig bea, vad vore jag utan dig? <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0