ung och bortskämd .

hittade avsnitt på svt play som jag har suttit och spenderat tid på dom senaste timmarna och druckit te+kaffe - min lunch för dig ungefär,hah. när det är så här kallt får man inget sug efter hunger. tycker så synd om mina hundar som fryser om tassarna när de går ut :/ längtar tills dom får vara ute lite längre, tänk er själva gå utan skor brrr kallt.... imorgon blir en spännande dag ska åka till vårgårda (tror det hette så) har det nerskrivet på en lapp, ska åka till en tjej/kvinna som har två supersöta collin och hämta cassius lilla fäll som min uppfödare glömde till honom... ska bli riktigt mysigt och spännande har aldrig träffat henne men hon verkar vara supersnäll, vi ska också även gå på samma "utställning" som är i sollentuna i stockholm <3 ska fråga henne om lite tips och råd så hon kanske kan visa mig så jag får se öga för öga, det skadar aldrig och fråga :)

Kommentarer
Postat av: LORISSA LOVEBOMB

sv: okej, ursäkta för en så random fråga, men jag kom fasen inte på några frukter. Total brainfreeze :P



min mamma följer ung och bortskämd slaviskt ;D

2010-12-21 @ 22:37:32
URL: http://lorissalovebomb.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0