10 juli .

idag kommer williams pappa och lillebror hit, hans lillebror då inte min för jag har ingen. dom ska sova kvar här, så jag kommer tycka det blir riktigt skoj att dom får sova här hos oss än alltid vi hos dom, det är lite speciellt tycker jag! att man själv har blivit så stor och flyttat till en egen lägenhet men någon man tycker om och att ens egna föräldrar kommer hit och hälsar på, för hans pappa bor i avesta, och vi i "lilla" stockholm. helt sjukt skönt väder här nu, svalt och skönt ( man kan andas ) men jag klagar inte över värmen, men om man har ont i magen och ska svettas och allt då önskar jag att det inte var varmt.. men annars,  love the sun!




jag bara älskar denna bild <3




lillebror och storebror ' men det borde vara tvärt om.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0