FAIL .

ända sen william fyllde 20 har jag minst druckit två st rosa pantern om dagen x) dels älskar jag verkligen den, dels känner jag mig som en mini alkis, inte så bra som det skulle kunna vara, gick ut och gick med älskade buffy idag, så söööt hon är den lillpuppan! jag älskar dig <3 .

saknar min livsvän bea, du kommer alltid vara min vän livet ut, om vi så ska dö tillsammans eller gråta ihjäl oss så finns vi alltid vid våra sidor, livsvän är vad jag kallar dig... <3

och så har jag fått en ny kusin (Cassandra) kom i onsdags tidigt på morgonen så har jag en plutt som kusin... ;) 

mer vet jag inte vad jag ska skriva om ;o saknar att kunna lägga in bilder ifrån kameran, men mitt otroligt snabba "sneknullade" dator fattar inte så långt x)



jag som blondie - gammal och inte alls bra, håret är förjävligt trasigt och sönder, dum som jag var! men tack GRAHHNNYY, så hjälpte hon mig ;) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0