regn igen .

jag har nog alltid otur med vädret känns det som x) imorgon försvinner min älsklings hund tekla, hon ska få valpar och ögonlysas, så jag kommer sakna den bebisen enormt mycket, kan inte ens beskriva med ord hur tomt det kommer kännas, *tårögd* man blir så "kär" i hundar som är som små bebisar, för hundar är nästan som oss.. näästan! på måndag åker jag tillbaka till stockholm <3 kommer sakna bea enormt mycket nästan så jag kommer kidnappa henne ;) mormor och morfar var nyss här och grillade med oss innan det började regna, sen ska vovvarna badas mammas hund tindra har jag redan badat och tekla ska bli fin inför imorgon :) just nu har jag ingen aning om vad jag ska göra? sitta lite här tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0