12 juni .

när får jag sol egentligen? jag vill att mitt sommarlov består av ' sol. vänner, grilla, bada. men än så länge blir det ju bara vänner... när får man resten? myggbiten har jag blivit överallt. (fötterna) mest.. och det suger mer än något annat.. måste berätta om något kul, jag har stått i bostadskö för ett tag nu i 1 år utan att få något erbjudande, awesome (not) så igår ringer dom för jag hade sökt på 4 st som jag tackade ja på så iaf ringer dom och säger att vi är nr 1 i kön på lägenheten, måste bara fixa arbetsintyg osv.. sen är den vår. en 2a på 60 kvadrat min och mammas 3a var på 68 och den var stor så, och då är det inflyttning den 1a juli, jag hoppas verkligen att allt kommer gå bra, för nu vill jag flytta! håll tummarna för denna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0