ny klippt .

min lugg var ända ner till eller mer under näsan, så det var sjukt irriterande, men min söta mamma fixade till det och klippte topparna samt klippte upp håret, så nu känns det bra igen, innan man går till en riktig frisör, men dock har jag lilla fanny som är min frisör ju ;) hah! älskar när hon klipper för hon vet också precis hur man vill ha det, kommer kännas skumt att inte gå till skolan på morgonen och messa henne om vi ska gå till skolan eller om vi har vaknat, det har blivit som en trend för oss *fail* men sweet!

Kommentarer
Postat av: S.

sv: haha tack ;)



men eller hur, det känns lite konstigt att inte messa och att inte över huvud taget gå till skolan haha.. men du, kom ihåg! jag ska med dig när du tatuerar dig sen! hör av dig!

2010-06-12 @ 14:46:23
URL: http://cherryelectric.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0