28 maj .

sitter här i skolan typ ingen är här fail. jag kan nog inte förklara hur mycket jag hatar indesign, det är nog det sämsta programmet jag vet om. när man behöver hjälp finns inte läraren i klassrummet, utan är och lallar runt någon annanstans. hur bra får det bli egentligen? idag förhoppningsvis får vi veta om lägenheten, som inte vi fick igår men vi ringde och en till skulle komma och kolla på den, då känns det ganska kört (?) hur många ska kolla... men jag håller tummarna idag igen, men magkänslan är rätt kall... men vem vet, jag och min otur kanske blir en liten tur..  dag idag kommer ändå kännas ganska meningslös sitta på svenskan fast man är klar och dom andra kör muntliga.. jag har nästa gång.. yey!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Ska du å William flytta eller flyttar du själv? <3

2010-05-28 @ 12:20:50
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0