en liten .

idag fyller våran lilla lappifsch år (buffy) hela 3 år "big girl". gick till skolan idag var där på engelskan, hade utvecklings samtal det gick bra, trodde han skulle bli tokig eller något, men så var det inte. efter skolan gick jag och mötte maria i liljeholmen, tog tunnelbanan till odenplan mötte hennes killkompis per så gick vi till en massör och han till en sån som knäcker ryggen (naprapat) har ingen aning hur det stavas ;S men det var sjukt pinsamt i början, jag av alla klä av kläderna mitt framför en främmande människa, ja...... tur så fick jag en tjej och stackars maria fick en kille, fick veta att jag har någon knöl på ryggen aldrig ens tänkt på förut.. sen ringer jag william kollar vart han är, ber han komma till odenplan och sen åker vi hem tillsammans och så har det vart om min dag i stort sätt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0