fredag .

vaknade nyss av att en liten "roffe" ville att jag skulle gå upp, man ba hallå jag är sjukt låt mig få sova men ja så jag klev upp som en zombie gick ner tog en alvedon och satte mig här för att lyssna på mitt älskade Ibis Hotell reklamen, som jag ehm "älskar" hah.. vad ska jag skriva om igår då, jag var med syrran och bea, sen träffade vi vår gamla granne så drog vi hem dit jag sov typ på bea :) och det gjorde jag hela dagen typ... *fail* vad som händer idag, ingenaning.. vi får väl se orkar inte fara och flänga överallt.. men egentligen vill jag det!

jag hoppas verkligen jag mår bra så jag kan åka med bea på fest imorn :/ fan att när jag vill ha kul så får jag inte ha kul för då blir jag sjuk.. typiskt mig, ehm jaa!!

Kommentarer
Postat av: S.

sv: haha ok vad drömde du då? :p x) <3

2010-05-14 @ 22:05:52
URL: http://worldfullofnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0