hallstahammar .

åker hem till hallstahammar idag, ska bli tråkigt att åka ifrån stockholm :/ men som tur kommer man ju hem på söndag igen, mår fortfarande inte bra har fortfarande feber känner mig helt äcklig i kroppen.. ena stunden fryser man ena stunden känns det som man har sprungit 15 mil. ska bli skönt och träffa mamma sen ikväll då hon slutar jobbet :) har längtat efter henne så sjukt mycket. teklan får följa med mig hem idag och buffy får stanna med william, så dom får liten ensam mys tid med varandra, nej nu måste jag gå ut med hundarna sen blir det slappa lite innan man måste gå till bussen.. *orkar inte* vill egentligen ligga hemma och sova!
skaffa ett privatplan = ja tack!

Kommentarer
Postat av: Jennie

Kanske på nya tatuerar affärn i Hallsta eller på Magic Lines i V-ås :) har inte bestämt mig än :P haha! =D

<3

2010-05-13 @ 10:24:38
URL: http://jeenniieek.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0