kvällen .

blir att kolla på tv och ta det lugnt, kanske åker tillbaka till hallsta nästa helg, då mamma ev vill kolla på en hund i uppsala så hon ville ha med mig, den är ursöt! ser nästan ut som våran lilla buffy. så man kanske åker hem då :) stannar över helgen ofc! var nyss ute och gick med william och hundarna, hur skönt som helst ute jag älskart, tror jag går ut en sväng till innan jag somnar för då sover man bäst. min sommar kommer bestå av långa promenader, bada, sola, grilla och vara med vännerna, hur underbart är inte det? :) nu känner jag mig ännu mer taggad på sommaren!


jag "saknar" lite att ha blå/grön färg, hade dock ett tag rätt mycket rosa.. vilket inte passade mig (?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0