senare .

blev en riktig slöa kväll.. ville ut och gå men nej! så fort jag går ut är det som två tamponger sitter i näsan på mig för allt detta riktigt sagt jävla pollen.... sitter nu och kollar på tv3 sandhamn? förra onsdagen satt jag hemma i hallsta och mamma fixade mitt hår, åh jag längtar tillbaka så jag nästan får ångest! har lust bara och packa väskan och dra.. kan man det? nope dels har jag inte pengar till tågen då hade jag nog gjort det :) buffy sover i mitt knä, supersött har gjort en liten fläta på henne också. undrar vad som händer ikväll? ska nog få william och spela lite med mig när han duschat klart, och helt meningslös dag faktiskt, kommer till skolan kvart i 1 kommer vår lärare "peter" och säger att vi ska kolla på en 20 min's film och sen få vi gå hem om vi är klara, jättekuuul! så det var bara kolla på den meningslösa filmen och sen sticka hem och så var det inget mer med det.

kommer ihåg när man fyllde vatten i en skål och skalade stjälken på denna lilla blomma och sen blev det roliga figurer, åh vad jag saknar sommaren när man var liten då sommarlovet var absolut det bästa som fanns.


Kommentarer
Postat av: Loonie

Sommarlovet va de underbaraste som fanns ja.

Men det blir ju vad du gör det till ;)

Enligt vad jag läste så skulle din sommar bli riktigt rolig bara du vågade släppa taget och utmana lite...

Vem vet :p

2010-05-19 @ 23:10:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0