suck .

jag tänker inte nämna några namn, men jag blir så sjukt trött på allt jävla gnäll... kan ni bara sluta bry er om hur man gör, för jag lyssnar inte bara en (del) men inte mer, ha inte en sån dubbelmoral för sånt köper jag inte, dels jag är ingen spring toffel hund. men det tror ju alla, säg en sak ja lizette fixar det men det gör jag inte, jag har mitt liv, ni har erat.. sen orkar jag inte lyssna på allt skitsnack!





hah när man kommer hem så börjar det spöregna självklart så måste jag gå i det hemska vädret. så snart ska man möta william med hundarna när han kommer ifrån jobbet :) så blir det att tvätta idag, supermys att få rena kläder och ha det allmänt fint...  skolan var pain, speciellt svenskan jag orkar inte .. blä!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0