tatuering ?

ja tack! är sjukt sugen på en, (utan att det ska handla om mamma) just nu, hitta något helt eget, mh det skulle inte sitta dåligt, men är inte alls taggad på nålarna! men ja det är bara bita ihop och se glad ut. ja vad ska hända?
1. måste göra om allt " att man inte blev nöjd " 2. färg förgiftad. 3. ta bort hela armen eller vart man vill ha det.
jag blir nästan nervös när jag ens tänker tanken på hur det kan hända, och ja allt brukar ju hända mig på något konstigt vis så ja... goooood luck.
sitter här i skolan, tvär förkyld, ont i huvudet, trött & ja mina ögon är som ett helvete inte för dom rinner utan jag kan knappt titta åt sidan och det bara stramar verkligen :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0