bullar .

bakade bullar idag och nu blir det snuten i hollywood 3 har kollat på alla filmer tre dagar i rad nu, hur mysigt som helst. åh vad jag hoppas att min dröm går i uppfyllelse snart: jag bo i ett stug/hus, alltså en stuga men är lika dant som ett hus, inte för lång ut på landet utan en liten bit men också ha nära till någon stad/samhälle som tex "hallsta" åh så mysigt sen ha mina hundar där, hur underbart kan det inte bli? jag är rätt trött på att bo i lägenhet så det skriker om det, grannar som håller på om nätterna, dammsuger kl halv 3 på natten? drar hmf möbler och håller på, jag är rätt less och trött på sånt... därför ska jag bo i ett stug/hus! hoppas bara jag får med mig william, annars flyttar jag själv ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0