göta kanal 3 .

blir ikväll kl 20.00 på 4an som jag och älskling ska titta på, jag förstår inte han berättade igår att han aldrig hade sett 3an, men jag kan inte direkt påstå att den är så bra(?) som 1an är..

; kan det aldrig sluta snöa? jag är rätt trött på snö men inte cassius clay, den lilla buspojken är besatt av snö, tur är väl det så han inte hatade snö. jag har kommit på att om ca: 2 månader är jag 19, herregud vad tiden har gått fort. det kändes faktiskt som jag fyllde inte för så länge sedan men tänk att det redan har gått 1 år snart. vart tar tiden vägen? jag blir galen.



<3 love it.

Kommentarer
Postat av: Petra

Sv: Åh, läser du till fotograf? Vart då?

2011-01-06 @ 22:35:41
URL: http://linnea84.blogg.se/
Postat av: Petra

3:an är inte alls lika bra som 1:an. Handlar inte om samma sak ens i trean. :(



Sv: Önskar att jag kunde gå om gymnasiet, för då skulle jag absolut ha valt något annat. Men... det är några år försent nu.

2011-01-07 @ 19:55:12
URL: http://linnea84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0