livsvän .

åker hem till livsvän på fredag och stannar i över 1 dag <3 jag saknar dig massvis med mycket.

idag har det inte hänt så mycket, förutom att williams pappa kom hit med hans julklapp "den nya datorn" den fungerar faktiskt jättebra, men inte ALLS lika kul att den står inne i sovrummet, för då kommer det bli (natten) lång med wow spelandet, inte ifrån min sida då jag verkligen inte alls tycker om wow(!) utan för lilla wow-nörden kommer spela, hah! nä, nu blir det snart sova eftersom kl är strax 1, jag är inte alls trött suck. men ska nog slå på en film.. änglagård.. eller någon annan svensk film som jag tycker om att somna till. men den absolut bästa filmerna i svensk väg är beck <3

Kommentarer
Postat av: Livsvän <3

JAG ÄLSKAR DIG!

2011-01-19 @ 11:12:44
URL: http://typbeah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0