onsdag .

kan det inte sluta snöa för ett litet tag? när vi alla trodde att det började bli vår, snön började smälta och så vaknar man idag och kollar ut att det öser ner med snö, jag blir så trött på detta....

oj vad cassius har börjat tappa tänder, det är bara bra har jag hört och jag tycker det ska bli skönt att han ska få sina riktiga tänder för jag är verkligen less på sylvassa valptänder men vad gör det, man älskar valpar ändå... de små busråttorna! fick ett toppen samtal igår, fick mig att längta ännu mer :) snart börjar jag väl räkna ner dagar tills hans utställning, ååh... vad kul det ska bli!

igår vad jag och alexandra förjävlans duktiga och satt och gjorde skolarbete! tummen upp på det! <3

åh ' vad jag saknar dig lillkillen, jag tänker på dig varje dag & du kommer alltid vara min ögonsten, även fast jag inte ser dig, känner jag att du finns vid min sida, dag ut och dag in. Lilleman, du är saknad & älskad! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0