stockholm .

ibland tycker jag inte alls om trafiken i stockholm, dels för det ska alltid strula med något *suck*... som tex när jag skulle åka tåg igår hem ifrån mamma, så var det bussbyten hit och dit vänta 20 min på nästa tåg och sen kunde man komma hem 2 timmar senare än beräknad tid.. herregud säger jag bara. jahapp, nu blir det en ny skolvecka igen skulle vara skönt med lite mer helg faktiskt, tyckte denna gick så fort men åkte hem till mamma för att träffa anna & hennes pojkvän niklas - som jag aldrig träffat förut och det var riktigt trevlig. senare på natten sov man över hos livsvän, vi gick och la oss tidigt fast vi knappt var trötta slocknade vi nästan när vi såg på film. hah vi är så udda ibland <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0